Polityka ochrony dzieci


Strona główna polityki ochrony dzieci


obowiązująca w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Przychodnia „ALMA-MED” w Gliwicach w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, 1606.

Załącznik nr 4c. Ankieta dla rodziców/opiekunów


Ankieta dla rodziców/opiekunów


Czy poinformowano Panią/Pana o obowiązujących w podmiocie standardach e ochrony dzieci?
Tak/nie
 
Czy wiesz, że personel podmiotu jest zobowiązany do przestrzegania „zasad bezpiecznych relacji miedzy personelem a dziećmi”
Tak/nie
 
Jak ocenia Pan/Pani w skali od 1 do 10 swój poziom zaufania do pracowników placówki (1 - niski, 10 – wysoki).
Proszę uzasadnić krótko swoją odpowiedź
 
Jak ocenia Pan/Pani w w skali od 1 do 10 relacje między pracownikami podmiotu a dziećmi? (1 - trudne, 10 -bardzo dobre).
Proszę uzasadnić krótko swoją odpowiedź.
 
Czy ma Pan/Pani wiedzę, do kogo z personelu można się zwrócić w sytuacji, gdy:
Pani/Pana dziecko obawia się o swoje zdrowie, doświadczyło przemocy lub niekomfortowego dla niego, przekraczające granice zachowania ze strony członka personelu, innego dziecka, rodzica dziecka, lub innej osoby?
tak/nie
 
Czy ma Pan/Pani wiedzę, do kogo z personelu można się zwrócić w sytuacji, gdy:
Był Pan/była Pani świadkiem, że pracownik placówki, inne dziecko, rodzic dziecka czy inna osoba, zachował się w sposób niewłaściwy, niekomfortowy czy przekraczający granice, wobec innego dziecka?
tak/nie
 
Czy zdarzyło się Panu/Pani być świadkiem przemocy w przychodni? Jeśli tak, to jakiej?
Napisz, co się wówczas zdarzyło i co Pani/Pani zrobił/a?
 
Czy zdarzyło się Panu/Pani, że Twoje dziecko doświadczyło przemocy w przychodni? Jeśli tak, to jakiej?
Napisz, co się wówczas zdarzyło i co Pani/Pan zrobił/a?
 
Czy w placówce w widocznym miejscu są dostępne informacje na temat możliwości uzyskania pomocy w trudnej sytuacji, w tym numery bezpłatnych telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży?  
To jest miejsce dla Pani/Pana. Prosimy o podzielenie się - czego brakuje Panu/Pani w naszej przychodni, co i jak warto zmienić, a także co się Panu/Pani podoba.